ЗАМОВИТИ

Створення логотипу для продуктів харчування

© ЛогоМайстер 2013

Красиво та запам'ятовується оформлене найменування продукту харчування називається логотипом. Логотип розробляється у тому, що б полегшити споживачеві ідентифікацію торгової марки будь-якого продукту питания. Логотип відрізнятиме ваш товар від конкурентів, він використовується в рекламі для запам'ятовування вашого бренду та відмінності від конкурентів.

Унікальна торгова марка продукту - це найменування, символіка, рідко - візуальне зображення конкретно взятого товару. Іноді під одним логотипом виробник просуває кілька торгових марок, але це дуже великий помилкою, т.к. розсіюється фокусування бренду. Найчастіше таке зустрічається у виробників продуктів харчування. Ми вважаємо, що було б правильно для кожної торгової марки розробляти свій індивідуальний логотип. Так, ціна роботи на розробку логотипу збільшиться (оскільки їх буде кілька), проте це дозволить посилити кожен майбутній бренд і потім правильно його просувати на ринку. Необхідно, щоб логотип ніс у собі емоційну складову продукту.

Ми не будемо тут розглядати розробку НАЗВ для продуктів харчування, т.к. це питання виходить за рамки цієї статті. Однак скажемо відразу - назва є дуже важливою складовою в продукті БРЕНДІ, а іноді правильна і точна назва відіграє більш важливу роль, ніж логотип. Для прикладу: ТМ ЧУМАК - назва дуже сильна, і багато хто пам'ятає її, а не логотип. До речі, логотип дуже слабкий... може тому його й не пам'ятають.

Щоб розробити логотип, потрібно попрацювати у кількох напрямках. По-перше, визначити фішку, тобто. відмінність від конкурентів з метою підвищення впізнаваності продовольчої продукції виробника та популяризації її серед населення. По-друге, потрібно розібратися, як логотип він зображатиметься і наноситиметься на етикетку: тут йдеться про форму знака логотипу, розмір і тип шрифту. По-третє, потрібно враховувати можливість використання логотипу, як у кольоровому, так і в чорно-білому варіанті - на упаковці, поруч із цінником, у різному розмірі, як з текстом, так і без нього.

Так само важливо спочатку визначитися зі змістом та характером логотипу та фірмового знака - це може бути функціональне, психологічне, соціальне, духовне наповнення, яке має містити майбутній бренд.

Логотип повинен відображати ідеологію, кредо продукту, позиціонування на ринку, характерні особливості ведення бізнесу бренду – еко продукт (корисний для здоров'я), для дітей, стабільну якість, життєздатність, елегантність, елітарність тощо.

Приклади наших робіт з розробки логотипу для продуктів харчування:










Розробка логотипу, створення логотипу, створення фірмового стилю, розробка фірмового стилю - наша улюблена робота!

Отримайте консультацію
зручним для Вас способом!

Швидко Вам відповімо або дзвоніть:
+38 067 799-84-98