Сумський державний університет – заклад вищої освіти Сумщини. В університеті навчається близько 12 тисяч осіб за різними формами навчання на початковому, бакалаврському, магістерському, освітньо-науковому та науковому рівнях за 55 спеціальностями з 23 галузей знань. До складу університету входять навчально-наукові інститути: бізнесу, економіки та менеджменту; право; медичний; Конотопський та Шосткинський інститути; факультети: електроніки та інформаційних технологій, іноземної філології та соціальних комунікацій, технічних систем та енергоефективних технологій; Конотопський політехнічний та індустріально-педагогічний технікуми; Сумський машинобудівний та Шосткинський хіміко-технологічний коледж, інші структурні підрозділи.
В університеті працює понад 3 тисячі співробітників, серед яких члени-кореспонденти НАН України, близько 150 докторів наук, професорів, близько 700 докторів філософії та кандидатів наук, доцентів, діють докторантура з 16 спеціальностей та аспірантура з 24 спеціальностям, спецрада із захисту дисертацій. За кількістю призових місць у Всеукраїнських конкурсах студентських наукових робіт СумДУ має найвищий показник, а за кількістю призових місць у Всеукраїнських олімпіадах з навчальних дисциплін, напрямів підготовки, спеціальностей перебуває у лідерах серед вузів України.
До нас у студію у 2015 році звернулися за редизайном логотипу університету. Основне завдання – розробити новий та сучасний логотип з урахуванням світових трендів логобудування, максимально залишивши при цьому загальну впізнаваність існуючого логотипу, але виправивши всі помилки існуючого (назва університету не читається при зменшенні логотипу, існує багато колірних рішень логотипу, немає єдиного шрифту для української та англійської) версії, правил розміщення та іншого).
Замовник бачить новий логотип таким чином: Сумський державний університет — сучасний динамічний український університет, який активно впроваджує інноваційні (у тому числі ІТ) технології, університет, територіально регіональний, руйнує шаблони і стрімко виходить на європейські та світові ринки, впроваджуючи європейські та світові стандарти якості у науці, освіті тощо.
Новий розроблений логотип повністю відповідає поставленому завданню – легко і зрозуміло читається, виглядає сучасніше та інноваційніше, а також максимально залишає за собою попередню впізнаваність бренду, що було дуже важливо для Замовника. Було розроблено український та англійський варіант логотипу.
Колірне рішення логотипу виконане в синьому кольорі. Синій колір асоціюється з надійністю та впевненістю. Синій – колір незворушності та порядку. Він є кольором чистоти та легкості, і говорить про інтелектуальність та надійність, а також уособлює сучасні підходи, принципи та ідеї, які використовує заклад освіти у своїй роботі.
Отримайте консультацію
зручним для Вас способом!
Швидко Вам відповімо або дзвоніть:
+38 067 799-84-98